dinsdag 11 september 2012

Yolanthe Sneijder-Cabau: ‘Ik mail nog met Mark Wahlberg’


Yolanthe Sneijder-Cabau: ‘Ik mail nog met Mark Wahlberg’

Yolanthe Sneijder-Cabau kijkt met trotse gevoelens terug op de opnames van Pain and Gane, haar eerste Hollywood-film. Dat vertelt de actrice in weekblad Privé. Cabau heeft zelfs nog contact met hoofdrolspeler Mark Wahlberg. “Zeker! Je werkt met zijn allen samen aan een film om die zo mooi en goed mogelijk te maken. Dat schept een band. Hij is alweer bezig met een volgende film, maar via e-mail is er nog steeds contact – ook over de première in maart“, legt de presentatrice uit.

De voetbalvrouw is weg van Wahlberg. “Mark was ontzettend lief voor me. Hij bekommerde zich echt om me. De hele dag vroeg hij of het goed ging, iets wilde drinken, of hij hield de deur voor me open. Hij is echt een gentleman.”

De opnames waren een drie weken durend mega-avontuur, omschrijft Yolanthe Sneijder-Cabau. “Wat een wereld. Er zijn daar natuurlijk veel grotere budgetten dan wat ik tot nu toe hier gewend ben. ’We brengen je eerst naar je trailer, daar word je opgehaald om naar de make-up te gaan.’ Trailer? Ik had er niet eens bij stilgestaan.”

“Ik kom bij die truck, zie de bank en de badkamer en de keuken, en ik denk: er zullen nog wel meer mensen komen dan. Maar die was helemaal voor mij!”

Yolanthe Cabau van Kasbergen hoopt op een vervolg in Hollywood. “Ik hoop het wel, ooit. De reacties op deze film maar even afwachten. En ik hoop nu toch wel even bij Wesley te kunnen blijven. Ik heb ook nog een getrouwd leven!”

“Het was al met al een supergave tijd, enorm lekker en geweldig om mijn jongemeisjesdroom in vervulling te zien gaan en zo’n Hollywood-ervaring écht op te doen.”

Yolanthe: ‘Meedoen aan ONM een van beste beslissingen’

Yolanthe Sneijder-Cabau ziet haar beslissing om school op te geven voor een rol in de soapserie Onderweg Naar Morgen als de beste beslissing die ze ooit genomen heeft. Dat vertelt de tv-ster in weekblad Story. Toen sexy actrice Cabau op de toneelschool van Amsterdam zat, kreeg ze een aanbieding voor een vaste rol in de soap. “Ik moest kiezen tussen school of ONM en ik koos voor het laatste. Het was best een moeilijke beslissing, maar als ik terugkijk, was het een van mijn beste beslissingen ooit.”

Van ONM leerde ze naar eigen zeggen veel. “Het waren lange, zware dagen en we namen elke dag een nieuwe aflevering op. Ik werkte veel en had weinig tijd voor een sociaal leven, maar ik had er alles voor over. Door deze soap kreeg ik naamsbekendheid en kwamen er weer nieuwe kansen op mijn pad.”

Van het een kwam het ander. “Eigenlijk ben ik nooit meer gestopt met werken. Er waren zelfs periodes dat ik aan acht projecten tegelijk werkte. En voor ik het wist stond ik in Hollywood op de set met Mark Wahlberg.”

Yolanthe Sneijder-Cabau “De jaren zijn voorbij gevlogen, maar ik kan inmiddels wel stellen dat alle dromen die ik als tiener had, zijn uitgekomen.“

1 opmerking: